Monday, August 8, 2016

Bandar Bola - Ibra Gembira Cetak Gol Debut

Bandar Bola - Ibra Gembira Cetak Gol Debut - Zlatan Ibrahimovic mengaku bangga mampu mencetak gol debut di laga kompetitif perdananya dgn Manchester United.

"Bandar Bola - Ibra Gembira Cetak Gol Debut"
Bandar Bola


Striker Swedia itu menciptakan sundulan tajam yg tidak sanggup dihalau Kasper Schmeichel, & tentukan United menang 2-1 atas Leicester City, pula mendapati trofi Community Shield di Wembley semalam.

"Saya merasa sangat fantastis dapat memenangkan kontes mula-mula. Aku telah ada di sini tatkala sekian banyak minggu & aku memenangkan trofi mula-mula aku di United. Tujuan aku, inilah tujuan & maksud kami seluruhnya," papar Ibrahimovic.

Bandar Bola Online Indonesia


"Kami main-main utk memenangkan trofi & aku amat sangat bahagia & teramat antusias bersama gol tersebut - tapi terutama bersama kemenangan kami, sebab itu ialah trofi buat tim. Itulah yg kami perjuangkan bersama kerja keras & pengorbanan."


"Ketika kamu sanggup memenangkannya, seluruhnya terasa fantastis, tetapi credit patut diberikan kepada Leicester, dikarenakan mereka memainkan kompetisi yg keren & mereka menakjubkan periode dulu. Kamu sanggup saksikan mereka tim yg kuat."

Posted by AiABet.com

No comments:

Post a Comment